
Wyzwania
- duża liczba rozwiązań dostępnych na rynku, ale brak uniwersalnego
- konieczność korzystania z usług wielu dostawców
- trudna i mało intuicyjna obsługa
- bardzo słabe wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych
- wysokie koszty utrzymania
Platforma
Zrealizowane rozwiązanie oparte jest na złożonej architekturze biznesowej pozwalającej na integrowanie produktów firm trzecich ze stworzoną przez MCX biblioteką płatniczą komunikującą się bezpośrednio z systemem payment gateway.
Platforma to również szeroka gama nowoczesnych urządzeń, terminali mobilnych z systemem Android umożliwiających realizację płatności, a także wiele dodatkowych funkcji ułatwiających pracę współczesnego sprzedawcy, takich jak czytnik kart NFC i RFID, czytnik kodów 1D i 2D,
Całość ekosystemu uzupełnia sklep z aplikacjami, do którego dostęp możliwy jest bezpośrednio z poziomu urządzeń. Model rozwoju platformy i jej otwarta forma zakłada szeroką współpracę z zewnętrznymi dostawcami.
Platforma została wyposażona w wygodne narzędzie – portal merchanta – służące do prezentacji i analizy danych transakcyjnych, zarządzanie urządzeniami płatniczymi oraz wsparcie klienta. Wśród dostępnych funkcji można znaleźć: podgląd transakcji, monitoring i zarządzanie urządzeniami (terminalami), bezpośredni kontakt z działem klienta, automatyzację procesu on-boarding’u klienta u agenta rozliczeniowego, zdalną instalację aplikacji i zarządzanie dostępami.
Rezultaty
- jedno narzędzie do pełnej obsługi procesu zakupowego i zarządzania relacjami
- łatwy dostęp do danych klientów, wraz z funkcją raportowania i planowania działań promocyjnych
- obniżenie kosztów obsługi i utrzymania dzięki wielofunkcyjnym urządzeniom
- szybka i tania implementacja
- wygodna i intuicyjna obsługa systemu i urządzeń
- dedykowane aplikacje dla wielu branż
- zdalne zarządzanie i wsparcie serwisu