Automatyzacja obs艂ugi klienta
Nie jest ju偶 zaskoczeniem, 偶e klienci coraz cz臋艣ciej oczekuj膮 prawie ca艂odobowej obs艂ugi ze strony firm. Popularn膮 form膮 staje si臋 r贸wnie偶 forma self-service. Aby spe艂nia膰 rosn膮ce oczekiwania klient贸w, niezb臋dne staje si臋 wprowadzanie bot贸w聽do swoich kana艂贸w komunikacji.
Automatyzacja proces贸w obs艂ugi klienta pozwala r贸wnie偶 pracownikom np. contact center na outsourcowanie cz臋艣ci lub wi臋kszo艣ci powtarzalnych zada艅 (np. zapyta艅 o status zam贸wienia, nr przesy艂ki). Nowoczesne rozwi膮zania daj膮 mo偶liwo艣膰 do艂膮czenia funkcji Speech-To-Text, Text-To-Speech, podwy偶szaj膮c efektywno艣膰 bot贸w.
Dlaczego warto wprowadzi膰 boty do swojego Contact Center?
- automatyzuj膮 powtarzalne procesy i komunikaty
- nie wymagaj膮 szkole艅
- wyswabadzaj膮 pracownik贸w do bardziej z艂o偶onych, skomplikowanych zada艅
- usprawniaj膮 codzienny kontakt na linii klient – biznes
- jedno rozwi膮zanie mo偶e wykona膰 r贸wnocze艣nie wiele po艂膮cze艅 wychodz膮cych
- niezawodne, w zale偶no艣ci od potrzeb biznesu mog膮 dzia艂a膰 24/7
Zapytaj o ofert臋
Z ch臋ci膮 poznamy Twoje potrzeby i przygotujemy ofert臋 dostosowan膮 do Twoich potrzeb.