Branża retail i e-commerce jest dziś jedną z najbardziej wielokanałowych i klientocentrycznych. Dobrze też wykorzystuje możliwości technologii mobilnych, zwłaszcza, że zakupy online robi dziś od kilku do kilkunastu procent więcej osób niż przed pandemią. Na znaczeniu zyskują więc układanie optymalnych harmonogramów, tras dostaw, a także szybka komunikacja wewnętrzna i automatyzacja procesów.
Jak sprawnie zarządzać wszystkimi kanałami dotarcia i obsługą klienta? Jak zoptymalizować proces dostaw i kwestię transportu? Chętnie pomożemy Ci znaleźć odpowiedź na te pytania.
Skorzystaj z naszych doświadczeń i sprawdzonych rozwiązań technologicznych. Umów się na spotkanie z naszym specjalistą.

Jeżeli zainteresował Cię któryś z prezentowanych produktów albo chciałbyś zapytać o pełną ofertę naszych usług dla tego sektora rynku, zapraszamy do kontaktu z naszym specjalistą.