Zintegrowana platforma p艂atno艣ci
Wyzwania
- du偶a liczba rozwi膮za艅 dost臋pnych na rynku, ale brak uniwersalnego
- konieczno艣膰 korzystania z us艂ug wielu dostawc贸w
- trudna i ma艂o intuicyjna obs艂uga
- bardzo聽 s艂abe wsparcie w rozwi膮zywaniu problem贸w technicznych
- wysokie koszty utrzymania
Platforma
Zrealizowane rozwi膮zanie oparte jest na z艂o偶onej architekturze biznesowej pozwalaj膮cej na integrowanie produkt贸w firm trzecich ze stworzon膮 przez MCX bibliotek膮 p艂atnicz膮 komunikuj膮c膮 si臋 bezpo艣rednio z systemem payment gateway.
Platforma to r贸wnie偶 szeroka gama nowoczesnych urz膮dze艅, terminali mobilnych z systemem Android umo偶liwiaj膮cych realizacj臋 p艂atno艣ci, a tak偶e wiele dodatkowych funkcji u艂atwiaj膮cych prac臋 wsp贸艂czesnego sprzedawcy, takich jak czytnik kart NFC i RFID, czytnik kod贸w 1D i 2D,
Ca艂o艣膰 ekosystemu uzupe艂nia sklep z aplikacjami, do kt贸rego dost臋p mo偶liwy jest bezpo艣rednio z poziomu urz膮dze艅. Model rozwoju platformy i jej otwarta forma zak艂ada szerok膮 wsp贸艂prac臋 z zewn臋trznymi dostawcami.
Platforma zosta艂a wyposa偶ona w wygodne narz臋dzie – portal merchanta – s艂u偶膮ce do prezentacji i analizy danych transakcyjnych, zarz膮dzanie urz膮dzeniami p艂atniczymi oraz wsparcie klienta. W艣r贸d dost臋pnych funkcji mo偶na znale藕膰: podgl膮d transakcji, monitoring i zarz膮dzanie urz膮dzeniami (terminalami), bezpo艣redni kontakt z dzia艂em klienta, automatyzacj臋 procesu on-boarding’u klienta u agenta rozliczeniowego, zdaln膮 instalacj臋 aplikacji i zarz膮dzanie dost臋pami.
Rezultaty
- jedno narz臋dzie do pe艂nej obs艂ugi procesu zakupowego i zarz膮dzania relacjami
- 艂atwy dost臋p do danych klient贸w, wraz z funkcj膮 raportowania i planowania dzia艂a艅 promocyjnych
- obni偶enie koszt贸w obs艂ugi i utrzymania dzi臋ki wielofunkcyjnym urz膮dzeniom
- szybka i tania implementacja
- wygodna i intuicyjna obs艂uga systemu i urz膮dze艅
- dedykowane aplikacje dla wielu bran偶
- zdalne zarz膮dzanie i wsparcie serwisu