Jeżeli potrzebujesz jednolitego systemu pozwalającego na obsługę swoich klientów z różnych kanałów komunikacji – wybierz nowoczesny Contact Center. System budujemy w oparciu o indywidualne potrzeby biznesu, biorąc pod uwagę wolumen spraw, możliwości technologiczne (on-site, chmura), specyfikacje branżowe. Contact Center to o wiele więcej niż dawne call center. Obsłuż sprawy poprzez live chat, maile, przypomnienia SMS czy aplikacje.
Dzięki jednemu systemowi zbierającemu potrzebne dane o klientach z różnych kanałów komunikacji, szybciej i kompleksowo obsłużysz oczekujące osoby. Moduł raportowania pozwoli na analizę kanałów komunikacji, dzięki czemu szybciej zareagujesz na zmiany.

Dlaczego Contact Center?
- elastyczność – wybierz, które kanały komunikacji chcesz obsługiwać (Voice, czat, SMS, e-mail, FAX, IVR, chatboty). Moduły oraz licencje można powiększać wraz ze wzrostem firmy
- niezawodność – postaw na system Mitel, nie obawiając się o awarie
- monitorowanie kolejek, raportowanie
- zwiększenie produktywności, budowanie grafiku pracy
- inbound i outbound – wybierz lub łącz, w zależności od rodzaju organizacji
- integracja z istniejącymi systemami – połącz Contact Center ze swoim systemem CRM
- możliwość nagrywania połączeń
Z chęcią poznamy Twoje potrzeby i przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.