Jeden system do komunikacji z klientem

Jeżeli potrzebujesz jednolitego systemu pozwalającego na obsługę swoich klientów z różnych kanałów komunikacji – wybierz nowoczesny Contact Center. System budujemy w oparciu o indywidualne potrzeby biznesu, biorąc pod uwagę wolumen spraw, możliwości technologiczne (on-site, chmura), specyfikacje branżowe.  Contact Center to o wiele więcej niż dawne call center. Obsłuż sprawy poprzez live chat, maile, przypomnienia SMS czy aplikacje.

Dzięki jednemu systemowi zbierającemu potrzebne dane o klientach z różnych kanałów komunikacji, szybciej i kompleksowo obsłużysz oczekujące osoby. Moduł raportowania pozwoli na analizę kanałów komunikacji, dzięki czemu szybciej zareagujesz na zmiany.

Zapytaj o ofertę
Usługi:
Projektowanie
Wdrożenie
Integracje
Serwis

Dlaczego Contact Center?

  • elastyczność – wybierz, które kanały komunikacji chcesz obsługiwać (Voice, czat, SMS, e-mail, FAX, IVR, chatboty). Moduły oraz licencje można powiększać wraz ze wzrostem firmy
  • niezawodność – postaw na system Mitel, nie obawiając się o awarie
  • monitorowanie kolejek, raportowanie
  • zwiększenie produktywności, budowanie grafiku pracy
  • inbound i outbound – wybierz lub łącz, w zależności od rodzaju organizacji
  • integracja z istniejącymi systemami – połącz Contact Center ze swoim systemem CRM
  • możliwość nagrywania połączeń
Do pobrania

Nasi partnerzy:

Zapytaj o ofertę

Z chęcią poznamy Twoje potrzeby i przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.