Jeden system do komunikacji z klientem
Je偶eli potrzebujesz jednolitego systemu pozwalaj膮cego na obs艂ug臋 swoich klient贸w z r贸偶nych kana艂贸w komunikacji – wybierz nowoczesny Contact Center. System budujemy w oparciu o indywidualne potrzeby biznesu, bior膮c pod uwag臋 wolumen spraw, mo偶liwo艣ci technologiczne (on-site, chmura), specyfikacje bran偶owe.聽 Contact Center to o wiele wi臋cej ni偶 dawne call center. Obs艂u偶 sprawy poprzez live chat, maile, przypomnienia SMS czy aplikacje.
Dzi臋ki jednemu systemowi zbieraj膮cemu potrzebne dane o klientach z r贸偶nych kana艂贸w komunikacji, szybciej i kompleksowo obs艂u偶ysz oczekuj膮ce osoby. Modu艂 raportowania pozwoli na analiz臋 kana艂贸w komunikacji, dzi臋ki czemu szybciej zareagujesz na zmiany.
Dlaczego Contact Center?
- elastyczno艣膰 – wybierz, kt贸re kana艂y komunikacji chcesz obs艂ugiwa膰 (Voice, czat, SMS, e-mail, FAX, IVR, chatboty). Modu艂y oraz licencje mo偶na powi臋ksza膰 wraz ze wzrostem firmy
- niezawodno艣膰 – postaw na system Mitel, nie obawiaj膮c si臋 o awarie
- monitorowanie kolejek, raportowanie
- zwi臋kszenie produktywno艣ci, budowanie grafiku pracy
- inbound i outbound – wybierz lub 艂膮cz, w zale偶no艣ci od rodzaju organizacji
- integracja z istniej膮cymi systemami – po艂膮cz Contact Center ze swoim systemem CRM
- mo偶liwo艣膰 nagrywania po艂膮cze艅
Zapytaj o ofert臋
Z ch臋ci膮 poznamy Twoje potrzeby i przygotujemy ofert臋 dostosowan膮 do Twoich potrzeb.