Automatyzacja obsługi klienta

Nie jest już zaskoczeniem, że klienci coraz częściej oczekują prawie całodobowej obsługi ze strony firm. Popularną formą staje się również forma self-service. Aby spełniać rosnące oczekiwania klientów, niezbędne staje się wprowadzanie botów do swoich kanałów komunikacji.

Automatyzacja procesów obsługi klienta pozwala również pracownikom np. contact center na outsourcowanie części lub większości powtarzalnych zadań (np. zapytań o status zamówienia, nr przesyłki). Nowoczesne rozwiązania dają możliwość dołączenia funkcji Speech-To-Text, Text-To-Speech, podwyższając efektywność botów.

Zapytaj o ofertę
Korzyści
Automatyzacja powtarzalnych komunikatów
Zwiększenie satysfakcji klientów
Obniżenie kosztów codziennej obsługi
Skrócony czas oczekiwania
Obsługa chat oraz voice

Dlaczego warto wprowadzić boty do swojego Contact Center?

  • automatyzują powtarzalne procesy i komunikaty
  • nie wymagają szkoleń
  • wyswabadzają pracowników do bardziej złożonych, skomplikowanych zadań
  • usprawniają codzienny kontakt na linii klient – biznes
  • jedno rozwiązanie może wykonać równocześnie wiele połączeń wychodzących
  • niezawodne, w zależności od potrzeb biznesu mogą działać 24/7
Dowiedz się więcej o technologii botów

Boty wprowadzają nas w trudny do użycia, choć bliski naturalnemu sposobowi komunikacji głosowej, świat interakcji. Jak działają i jak prawidłowo budować rozwiązanie dostosowane do naszych potrzeb? Przeczytaj artykuł z naszej Bazy Wiedzy.

Baza wiedzy
Boty – dlaczego są ważne?
Czytaj więcej

Nasi partnerzy:

Zapytaj o ofertę

Z chęcią poznamy Twoje potrzeby i przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.