Nie jest już zaskoczeniem, że klienci coraz częściej oczekują prawie całodobowej obsługi ze strony firm. Popularną formą staje się również forma self-service. Aby spełniać rosnące oczekiwania klientów, niezbędne staje się wprowadzanie botów do swoich kanałów komunikacji.
Automatyzacja procesów obsługi klienta pozwala również pracownikom np. contact center na outsourcowanie części lub większości powtarzalnych zadań (np. zapytań o status zamówienia, nr przesyłki). Nowoczesne rozwiązania dają możliwość dołączenia funkcji Speech-To-Text, Text-To-Speech, podwyższając efektywność botów.

Dlaczego warto wprowadzić boty do swojego Contact Center?
- automatyzują powtarzalne procesy i komunikaty
- nie wymagają szkoleń
- wyswabadzają pracowników do bardziej złożonych, skomplikowanych zadań
- usprawniają codzienny kontakt na linii klient – biznes
- jedno rozwiązanie może wykonać równocześnie wiele połączeń wychodzących
- niezawodne, w zależności od potrzeb biznesu mogą działać 24/7
Z chęcią poznamy Twoje potrzeby i przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.