Warranticon – wsparcie dla działań operacyjnych
Warranticon to integrator systemów posiadający moduły, które odpowiadają na takie potrzeby biznesów jak system magazynowy, serwisowy czy sprzedażowy. Rozwiązanie zostało zaprojektowane w sposób, który umożliwia wykorzystanie w pracy tych mechanizmów, które są najbardziej potrzebne użytkownikowi. Wraz z rozwojem firmy lub zwiększeniem potrzeb – można z łatwością rozszerzać system o kolejne funkcjonalności.
System Warranticon został podzielony na kilka modułów funkcjonalnych, z których każdy dedykowany jest do obsługi jednej z branż:
- E-commerce
- WMS
- Obsługa serwisowa
- FSM
Integracja Warranticon’u z silnikiem sklepu internetowego, pozwala na przeniesienie ciężaru logistyki do dedykowanego narzędzia. System gromadzi zamówienia, stany magazynowe i katalogi produktów, co pomaga usprawnić pełny proces logistyki magazynowej. Znakowanie towarów i dokumentów kodami kreskowymi pomaga zaoszczędzić czas w procesach operacyjnych.
Zastosowane rozwiązanie znacząco wpływa na eliminację błędów wynikających z ręcznej obsługi zamówień, minimalizację zwrotów i reklamacji. Skracając czas realizacji jednego zamówienia nawet do 30 sekund.
Pakiety:
- Pakiet Noti – mechanizmy rezerwacji towaru oraz powiadomień e-mail i SMS dla sklepów internetowych. Możliwość zwiększenia sprzedaży o nawet 20% poprzez utrzymanie zainteresowania klienta danym produktem.
- Starter – Warranticon Mini dla Shopify – w pełni automatyczna integracja z platformą Shopify usprawniająca procesy zarządzania gospodarką magazynową i logistyką sprzedaży.
Warehouse Management System posiada w pełni niezależne mechanizmy zarządzania procedurami magazynowymi, które w wyniku integracji z systemami ERP – współpracują, aby centralizować i synchronizować odpowiednie informacje.
Większość systemów ERP lub systemów klasy WMS udostępnia funkcjonalności inwentaryzacji stanów magazynowych. Warranticon za pośrednictwem integracji (np. z SubiektGT) pozwala w jednym miejscu tworzyć wszystkie niezbędne dokumenty, a jednocześnie wyraźnie rozbudować parametryzację przedmiotów.
Główną zaletą rozwiązania jest zarządzanie lokalizacją produktów z poziomu jednego systemu i wzrost wydajności firmy dzięki optymalizacji i kontroli procesów magazynowych.
Moduł FSM
Wbudowany moduł Field Service Management pomaga zarządzać usługami terenowymi oraz zapewnia skuteczną obsługę na miejscu śledząc zadania, zarządzając personelem i utrzymując wgląd w operacje.
Typowe funkcje modułu, zwiększają koordynację między biurem domowym, magazynem i technikami terenowymi, oszczędzając czas i pieniądze firmy przy jednoczesnym przyspieszeniu transakcji.
FSM – Warranticon sprawdza się nie tylko w firmach świadczących serwis i korzystających z outsourcingu, ale również wśród tych firm, które potrzebują dokonać indywidualnego rozdziału i grupowania wielu użytkowników.
Warranticon to system ticketowy, dzięki któremu z łatwością uporządkujesz trafiające zgłoszenia z różnych źródeł. System ticketowy poprawia jakość obsługi i zadowolenie klienta. System realizuje uporządkowanie zgłoszeń, ich procesowanie oraz szybkie powiadamianie klienta o statusie realizacji.
Za pełny proces obsługi zgłoszenia odpowiadają zadania – które profilowane są z uwzględnieniem rozszerzonych funkcjonalności kontroli statusu i realizacji.
Co zyskujesz?
- Uporządkowanie napływających zgłoszeń
- Zarządzanie zgłoszeniami i zadaniami
- Moderację statusu zadań
- Szybką obsługę a z nią – zadowolenie klientów
- Oszczędność czasu i pracy
- Wygodną obserwację postępów
- Zawsze dostępną historię klienta w jednym miejscu
Zapytaj o ofertę
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta i chcesz dowiedzieć się więcej – zapraszamy do kontaktu.