Nowoczesna komunikacja biznesowa
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat usługi telefonii w środowisku biznesowym uległy olbrzymim zmianom – od tradycyjnych systemów prywatnych central telefonicznych (PBX), przez wprowadzenie technologii przesyłanie głosu siecią Internet (VoIP), aż do szybkiego rozwój ujednoliconej komunikacji (UC).
Każda kolejna technologia rozwiązywała problemy poprzedniej, usprawniała komunikację i wprowadzała nowe funkcjonalności, czyniąc poprzednie rozwiązania co raz mniej popularnymi.
Są jednak miejsca, gdzie chętnie korzysta się z zalet 'starej’ technologii i wykorzystywanych przez nią standardów.
Systemy PBX – centrale i kontrolery
Bogate funkcje IP PBX, to między innymi zaawansowana kontrola połączeń, mobilność i opcje telefonu stacjonarnego IP umożliwiająca prowadzenie rozmów z dowolnego miejsca.
Niezależnie od tego, czy Twoja praca odbywa się z biurze, z domu, czy w trakcie wyjazdu – Ty i Twój cały zespół możecie zostać połączeni za pomocą wiadomości, wideokonferencji, funkcji udostępniania ekranu, plików z zachowaniem spójnego wyglądu i działania.
Oferowane systemy PBX charakteryzują się elastycznością wdrożenia i późniejszego sposobu wykorzystania. Zależenie od potrzeb w wariancie On Premise lub rozwiązaniu chmurowym (prywatnym lub publicznym). Z zachowaniem elastycznego modelu subskrypcji lub tradycyjnego – CapEx.
SIP – DECT
System łączności bezprzewodowej łączący technologie SIP i DECT zapewnia mobilność na terenie przedsiębiorstwa z bezproblemowym przełączaniem pomiędzy stacjami (handover). Umożliwia alarmowanie, powiadamianie, a także lokalizowanie użytkowników wewnątrz sieci. Obsługuje wiele lokalizacji w ramach jednego systemu.
Zapytaj o ofertę
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta i chcesz dowiedzieć się więcej – zapraszamy do kontaktu.