Przejdźmy do konkretów

hero

UC & Collaboration

Odległość w komunikacji przestała mieć znaczenie

Rozwiązanie łączy wiele kanałów komunikacji w jedną, prostą w obsłudze platformę. Szeroki wachlarz funkcjonalności pozwala na podwyższenie wygody, efektywności i elastyczności działania przedsiębiorstwa. Pracownicy mogą komunikować się ze sobą wewnętrznie i ze światem zewnętrznym organizacji na wiele różnych sposobów z takiego urządzenia jakie akurat mają pod ręką (telefon komórkowy, stacjonarny, laptop, itp.).

Jakie Ty masz doświadczenia w komunikacji na odległość? Czy brałeś udział w spotkaniach wideo, które wymagały pracy na jednym dokumencie a było to niemożliwe? Albo w warsztatach online, na których prowadzący rysował coś na tradycyjnym flipcharcie, ale niestety nic nie było widoczne? W celu zapewnienia efektywnej komunikacji i wygodnej pracy grupowej warto skorzystać z nowoczesnych rozwiązań UC & Collaboration.

Oferowane przez nas rozwiązania obejmują wielokanałową komunikację - Unified Communication, oraz szereg funkcjonalności umożliwiających aktywną pracę grupową na odległość – Collaboration. Rozwiązania te pozwalają na zwiększenie efektywności pracy zespołu szczególnie w rozproszonych geograficznie organizacjach, lub gdy część pracowników pracuje w modelu pracy zdalnej.

NASZE ROZWIĄZANIA

Unified Communication

Rozwiązanie umożliwiające wielokanałową komunikację, tekstową (Messaging), głosową (telefoniczne), oraz za pośrednictwem wideo. Umożliwiającą bardzo wygodną pracę, dzięki czemu pracownik komunikuje się tym kanałem, który najbardziej mu pasuje. Przy wyborze innego urządzenia nie potrzebuje drugiego numeru czy konta na platformie, wystarczy, że zaloguje się danymi swojego wirtualnego użytkownika

Collaboration - współpraca grupowa

Rozwiązanie jest zestawem narzędzi do pracy grupowej, który bardzo efektywnie podnosi produktywność zespołowej na odległość. Pozwala między innymi na udostępnianie pulpitu lub poszczególnych aplikacji innym uczestnikom spotkania, albo na dokonywanie wzajemnych zmian w dokumencie w trakcie jego omawiania

Wideo Contact Center

Rozwiązanie pozwala na obsługę kanałów audio-wideo, chat oraz email, umożliwiając komunikację z klientem bezpośrednio ze strony www. Kontakt osobisty z klientem jest nieocenionym lecz najdroższym kanałem komunikacji. Można go zastąpić poprzez wdrożenie usługi zdalnego wideo eksperta

CO ZYSKASZ WYBIERAJĄC NASZE ROZWIĄZANIE

  • Oszczędności

    Dzięki możliwości komunikacji na odległości można zaoszczędzić na kosztownych i czasochłonnych podróżach służbowych

  • Wygodę

    Prosta instalacja aplikacji klienckiej oraz obsługa systemu, z możliwością integracji z aplikacjami biznesowymi Microsoft oraz Google

  • Efektywność

    Udostępnianie pulpitu lub poszczególnych aplikacji uczestnikom sesji web

  • Synchronizację

    Jeden numer dla wszystkich urządzeń (telefon stacjonarny, aplikacja PC, aplikacja na smartfon)

  • Identyfikację obecności

    Dzięki integracji z Outlookiem, możliwość śledzenia aktualnej dostępności pracownika (statusy)

Zainteresowało Cię to rozwiązanie? Skontaktuj się z nami