Dodatkowe korzyści.
Poza umożliwieniem płatności bezgotówkowych w urządzeniach samoobsługowych, rozwiązanie niesie ze sobą szereg dodatkowych udogodnień. Wśród nich znajdziemy: bezobsługową płatność możliwą 24 godziny na dobę, płatność wszystkimi dostępnymi w Polsce kartami, brak problemów z odbiorem i zabezpieczaniem gotówki, niższy koszt obsługi płatności niż przy transakcjach gotówkowych, brak konieczności posiadania drobnych w walucie krajowej, mniejsza liczba oszustw (odpowiedzialność za transakcje ponosi bank), mniejsze zagrożenie wandalizmem, szybkość i komfort obsługi
Sieć parkomatów, terminali i kas parkingowych ujęta w jeden system zarządzania, jako całość stwarza możliwość kompleksowej obsługi Klienta w zakresie generowania i regulowania opłat z tytułu płatnego postoju. Połączenie wspomnianych systemów i dodatkowo ich integracja z dostępnymi na rynku nowoczesnymi metodami płatności daje możliwość stworzenia unikalnego i atrakcyjnego dla klienta systemu, pozwalającego w jednym miejscu zrealizować jego potrzeby w tym zakresie.
Z punktu widzenia zarządzającego systemem budowane rozwiązanie stanowi zwarte i nierozproszone źródło informacji o świadczonych i płaconych usługach. Dodatkowo kompleksowość rozwiązania stanowi zachętę dla klienta końcowego, która może przełożyć się z jednej strony w pełniejsze korzystanie z usług (dodatkowe korzyści z łączenia i obsługi płatności), z drugiej zaś, w silniejsze związanie klienta ze świadczoną usługą poprzez oferowanie szeregu dodatkowych korzyści (rabaty, programy lojalnościowe, itp.).
Wykorzystanie nowoczesnego modelu Check-in/Check-out stosowanego jak do tej pory w rozwiązaniach dla transportu miejskiego zwiększy atrakcyjność i innowacyjność rozwiązania oraz istotnie poprawi przepustowość wjazdów i wyjazdów na parkingi. Redukcja wykorzystania drukowanych biletów papierowych istotnie zmniejszy koszty utrzymaniowe systemu pozwalając docelowo zrezygnować z drukarek czy czytników kodów z biletów.