hero

Kompleksowy system rejestracji dla placówek medycznych

Nowoczesne rozwiązania do usprawnienia komunikacji z pacjentami

Centrala telefoniczna MiContact Center Business pozwala na bardziej wydajną pracę recepcji i łatwiejszy proces rejestracji w instytucjach medycznych. Sprawdza się zarówno w małych placówkach, jak i w kompleksach szpitalnych z licznymi oddziałami. Proste czynności jak potwierdzanie wizyt, zmianę godzin badania czy zapytania o dyżury oddeleguj do obsługi przez czatbota i głosowego bota (voicebot), aby usprawnić codzienny kontakt pacjentów z recepcją.

Podwyższ z nami jakość obsługi pacjenta

Zmniejsz czas oczekiwania na połączenie telefoniczne

Dzięki gamie nowoczesnych rozwiązań jak centrala telefoniczna VoIP i zastosowaniu botów do rozmów z pacjentami, zwiększa się zadowolenie z obsługi. Dzwoniące osoby już nie zmagają się z sygnałem zajętej linii i wielokrotnym próbom dzwonienia na różne numery, dzięki czemu czas oczekiwania stanowczo się skraca. Od teraz wiele kwestii chory załatwi sam bez potrzeby rozmowy z drugą osobą.

Postaw na automatyzację części powtarzalnych zapytań, aby odciążyć obowiązki pracowników rejestracji. Możesz wygenerować automatyczny komunikat dla wszystkich przychodzących połączeń aby podać informacje o RODO lub obowiązujących zasadach bezpieczeństwa obowiązujących w placówkach medycznych.

Możliwość samoobsługi dla pacjentów

Model botów głosowych i na czacie pozwoli pacjentom sprawnie załatwić wiele prostych kwestii takich jak sprawdzenie godziny wizyty, dopytanie o dostępność lekarzy etc. Te oraz podobne kwestie obsłużą boty w języku polskim.

Obsługa wielu placówek z jednej lokalizacji

Nie są już potrzebne oddzielne recepcje dla poszczególnych przychodni. Kierowanie połączeniami telefonicznymi jest możliwe z jednej centrali. Pracownicy nie muszą przebywać w oddziale aby zapewnić mu płynną obsługę.

Ułatwienie codziennych obowiązków recepcji

Dzięki automatyzacji część powtarzalnych czynności zostanie wykonana przez samo narzędzie – zebranie podstawowych informacji o dzwoniącym, przypomnienie o umówionej wizycie, przesłanie ankiety po badaniu.

Obsługa chorych 24/7? Teraz to możliwe!

Recepcje przychodni są najbardziej obciążone po weekendach. Kumulacja telefonów i zapytań powoduje opóźnienia i frustracje u pacjentów. Dzięki automatyzacji i samoobsłudze pacjenci poza godzinami działania placówek medycznych nadal mogą umawiać, przesuwać oraz odwoływać wizyty bez konieczności zatrudniania dodatkowych osób na słuchawce.

Ustawienie automatycznych komunikatów pozwoli na informowanie chorych o godzinach pracy czy aktualnych procedurach epidemiologicznych. Dzięki temu pracownicy recepcji nie muszą ich zapamiętywać i będą mogli skupiać się na skomplikowanych przypadkach.

  • Dwustronna komunikacja

    Osoba dzwoniąca rozłączyła się przez przypadek? Teraz masz możliwość oddzwonienia do niej i kontynuacji rozmowy.

  • Szeroki sposób kontaktu

    Telefon, czat, mail, strona internetowa, a nawet Messenger na Facebook’u – to pacjent wybiera w jaki sposób jest mu najwygodniej nawiązać kontakt.

  • Niska awaryjność

    Częste awarie telefonii to zmora niejednej placówki medycznej, gdyż nie tylko blokuje kontakt, ale generuje dodatkowe, wysokie koszty. Dzięki naszemu rozwiązaniu unikniesz przeciążeń centrali.

  • Kontrola

    Wszystkie dane znajdują się w jednej bazie, dzięki czemu szybciej można wyszukać potrzebne informacje. Obsługa systemu jest intuicyjna.

  • Kalendarz

    Lepsze wykorzystanie dostępności lekarzy dzięki zintegrowanemu kalendarzowi. Wprowadzanie zmian na żywo pozwoli na uniknięcie pomyłek.

  • Płynne przełączanie między funkcjami

    Pacjent w trakcie rozmowy z głosowym botem potrzebuje większego wsparcia? W łatwy sposób zostanie przekierowany do obsługi na recepcji.

Gdzie sprawdzi się system rejestracji MiContact Center Business?

• w przychodniach

• szpitalach

• gabinetach lekarskich

• klinikach medycyny estetycznej

• gabinetach weterynaryjnych

• placówkach rehabilitacyjnych

Zmniejsz swoje koszty obsługi pacjentów

Rozwiązanie MiContact Center Business pozwoli ograniczyć ilość płatnych narzędzi do umawiania osób, a automatyzacja botów odciąży pracę recepcji. Płacisz tylko za to, z czego rzeczywiście korzystasz.

Lepiej wykorzystaj czas personelu medycznego – dzięki możliwości automatycznego przypominania o wizytach zmniejszy się ilość pacjentów, którzy nie stawiają się na umówioną godzinę.

Poznaj inne rozwiązania komunikacyjne od MCX

Dobranie odpowiedniego rozwiązania do wymogów placówki

Dostarczenie i instalację wybranego sprzętu i aparatów telefonicznych

Stałe wsparcie techniczne od naszych doświadczonych specjalistów

Szkolenie pracowników

Pełne wdrożenie projektu

Gwarancję niezawodności

Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej w jaki sposób MiContact Center Business może wspomóc działanie placówki medycznej. Wypełnij formularz kontaktowy: