Przejdźmy do konkretów

hero
Komunikacja

Cisco Webex

Najlepsza jakość dla pracowników i klientów

Dzisiejsze organizacje stoją przed koniecznością zapewnienia doskonałej obsługi klienta oraz dostarczaniu usług w formie zdalnej, bez zmniejszania ich jakości. Usługa Cisco Webex dostarczana przez MCX to więcej niż sam obraz i głos. Wysokiej jakości wyposażenie sal konferencyjnych, możliwość udostępniania różnego rodzaju treści oraz integracja z narzędziami do pracy grupowej to tylko niektóre jej zalety. Na końcu liczy się jakość, obraz, dźwięk, brak opóźnień w przesyle danych. Wszystkie elementy składają się na nasze doświadczenie, pozytywny odbiór i to, że wcale nie czujemy jakbyśmy prowadzili spotkanie na odległość.

Interesuje Cię nasza oferta? Skontaktuj się z nami.

Profesjonale wyposażenie audio-wideo


Dostarczamy kompleksowe rozwiązania audio-wideo dla biur oraz pracowników zdalnych. Dobieramy sprzęt do wymagań klienta i warunków pracy. Indywidualny terminal sprawdzi się dla osób pracujących z domu, lub odbywających wiele wideokonferencji w gabinecie. Interaktywna biała tablica ułatwi działania grup projektowych dzięki stałemu zapisowi postępu prac. Terminale wideo do sal konferencyjnych dostosowujemy do rozmiarów pomieszczenia aby zapewnić najefektywniejszą przestrzeń roboczą. Cisco Webex to również aplikacja mobilna, dzięki której pracownicy mają dostęp do tych samych funkcji z poziomu telefonu lub tabletu.

Cisco Webex Events


Cisco Webex Events zwiększa zasięg organizowanych wydarzeń firmowych i pozwala dotrzeć do uczestników, którzy nie mogą uczestniczyć w nim osobiście. Pomaga również skuteczniej promować produkty i usługi wśród potencjalnych klientów. Jedno wydarzenie może gościć do 3 000 zdalnych uczestników, dlatego ważną funkcją rozwiązania jest automatyzacja pozwalająca na zbiorowe wysyłanie zaproszeń, potwierdzeń, przypomnień i działań następczych. Skala eventu pozwala na generowanie przychodów wymagając płatności (kartą kredytową lub PayPal) podczas rejestracji, w celu uczestniczenia w wydarzeniach lub uzyskania dostępu do nagrań.

Cisco Webex Support


Dzięki temu rozwiązaniu zapewnisz swoim klientom najwyższy poziom obsługi. Cisco Webex Support pomaga obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności działu wsparcia klienta. Odpowiesz na pytania pracowników i klientów, wykonasz szybkie naprawy, uzyskasz dostęp do zdalnych komputerów i zaktualizujesz oprogramowanie – wszystko w chmurze. Kontakt jest możliwy przez zintegrowane kanały - rozmowę, wideo, czat, udostępnianie pulpitu, WebACD. Technologie szyfrowania, takie jak SSL i AES, pomagają zapewnić bezpieczeństwo sesji wsparcia.

Cisco Webex Training


Szkolenia online w Cisco Webex Training Center zwiększą zasięg i efektywność szkoleń firmowych, szkolnictwa publicznego i prywatnego. Narzędzie to ułatwia dostarczanie wysoce skutecznych instrukcji na żywo każdemu, w dowolnym miejscu. Uczestnicy mogą być dzieleni na zespoły w wydzielonych pokojach do pracy grupowej, w ramach których mają możliwość udostępniania prezentacji, dokumentów, współtworzenia zagadnień. Dzięki funkcji czatu moderowanie zadawanych pytań stało się intuicyjne dla panelistów. Cisco Webex Training umożliwia testowanie uczniów zarówno w trakcie jak i po sesji. Każde szkolenie może zostać nagrane i udostępniane po zakończeniu wydarzenia bez utraty danych, adnotacji, dzięki czemu uczestnicy mogą utrwalić zdobytą wiedzę.

Zainteresowała Cię nasza oferta Cisco Webex? Wypełnij Formularz Kontaktowy