Przejdźmy do konkretów

hero

Cisco Webex Support

Zapewnij szybką obsługę klienta i wsparcie

Zapewniaj wsparcie i obsługę klienta w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca na świecie. Cisco Webex Support pomaga obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności działu wsparcia klienta. Odpowiadaj na pytania pracowników i klientów, wykonuj szybkie naprawy, uzyskuj dostęp do zdalnych komputerów i aktualizuj oprogramowanie – wszystko odbywa się chmurze.

Jak klienci postrzegają Twoją firmę?


Dzisiejsze organizacje stoją przed koniecznością zapewnienia doskonałej obsługi klienta i wsparcia, utrzymania wysokiej jakości serwisu, a przy tym zmniejszenia rosnących kosztów.
Niska jakość obsługi klienta i wsparcia może prowadzić do frustracji, która wpływa na reputację organizacji i niską lojalność wobec marki.

  • Zwiększa satysfakcję klienta

    Natychmiastowe rozpoczęcie sesji zdalnego wsparcia. Zdalny dostęp do przeglądania ekranów klientów, możliwość samodzielnej weryfikacji ich komputerów, oraz demonstrowanie nowych funkcji w czasie rzeczywistym z przesyłaniem plików bezpośrednio na komputer klienta podczas sesji.

  • Wspiera koncentracje na kliencie

    Dostosuj funkcje obsługi klienta, wyłączając funkcje skoncentrowane na pomocy technicznej. Dostarczaj spersonalizowane usługi z wysokiej jakości wideo, czatem, udostępnianiem pulpitu, kolejką WebACD i nagrywaniem w sieci.

  • Efektywnie dzięki zdalnemu dostępowi

    Zdalnie przeglądaj i kontroluj nienadzorowane komputery, serwery i systemy, aby rozwiązywać problemy, uruchamiać łatki i instalować aktualizacje. Uzyskaj dostęp do dowolnego systemu w sieci za pomocą małego agenta, instalowanego na zdalnych komputerach.

  • Usługa bezpieczna i skalowalna

    Usługi są dostarczane na żądanie za pośrednictwem globalnej chmury Cisco Collaboration Cloud, nie wymagając przy tym dodatkowej instalacji oprogramowania ani sprzętu. Technologie szyfrowania, takie jak SSL i AES, pomagają zapewnić bezpieczeństwo sesji wsparcia.

Praca zdalna z Cisco Webex

MCX jako Premier Partner firmy Cisco dostarcza rozwiązania Cisco Webex, wspierające organizacje w komunikacji i rozwoju biznesu na odległość. Praca zdalna z Cisco Webex

Cisco Webex Events

MCX dostarcza rozwiązanie, które pomaga klientom poszerzać zasięg działania biznesuna poprzez organizowanie profesjonalnych konferencji on-line Cisco Webex Events

Cisco Webex Training

MCX dostarcza rozwiązanie, które pozwala w sposób interaktywny prowadzić szkolenia on-line, wspierając przy tym prowadzenie biznesu na odległość Cisco Webex Training

Zainteresowała Cię nasza oferta? Skontaktuj się z nami

  • ul. Gotarda 9
    02-683 Warszawa
    tel. (22) 548 4888
    fax (22) 548 4848
    e-mail:

  • Grupa MCX

    MCX Sp. z o.o.
    NIP: 527-01-04-226, Nr KRS: 0000025013
    Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
    XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
    Kapitał zakładowy: 10 100 000 PLN

    MCX Systems Sp. z o.o.
    NIP: 527-23-94-955, Nr KRS: 0000154801
    Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
    XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    MCX Pro Sp. z o.o.
    NIP: 5213589516, Nr KRS: 0000373845
    Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
    XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego